"This site uses cookies from Google to deliver its services and analyze traffic. Your IP address and user-agent are shared with Google along with performance and security metrics to ensure quality of service, generate usage statistics, and to detect and address abuse."

onsdag den 6. april 2016

Anonyme skribenter ...

Tusind tak for de mange søde beskeder og også for de enkelte beske, som jeg har måttet slette, fordi de har været ANONYME. Jeg sletter kun, hvis de anonyme beskeder er kontroversielle, propagandistiske eller simpelthen et udtryk for trolling. Anonymitet er en intimiderende pest, som jeg for – næsten – enhver pris vil undgå.  



Jeg anerkender, at mange af de mødre, der skriver anonymt, gør det, fordi de har mistet deres taleret og ytringsfrihed og frygter injuriesager. Derfor får nogle anonyme beskeder lov at blive stående. Men jeg kan ikke lide det.

Min blog. Mit valg. Love it or shove it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar